joi, 20 decembrie 2012

Vine sau nu sfarsitul lumii???

Vine sau nu? Presa face agitatie, internetul clocoteste cu pareri contradictorii. Pana azi chiar si eu credeam la 100% si fara dubii ca 21 va fi o zi obisnuita ca si toate celelalte, dar acum cam stau si ma gandesc "а вдруг?". Bantuie pareri si ipoteze diferite. Ca de exemplu: Parada planetelor pe o parte a sistemului solar, ce va duce la dezbalansarea centrului sistemului solar, adica a soarelui si asa zisa deviere a planetelor de pe orbite. Dar am gasit pe internet asa o chestie care arata pozitia planetelor la orice timp ales.


Sigur ca eu nu pot sa confirm suta la suta ca aceasta este corecta, dar oarecum imi inspira mai multa incredere decat zvonurile si filmuletele de pe youtube, indreptate spre acumularea vizionarilor si castigului din asta. Creatorii acestor filmulete nu cred deloc in ceea ce propagandeaza. Ca de exemplu al acestui video:


La video de mai sus imi pare foarte straniu un lucru, este in limba rusa si desigur ca mesajul este ca dupa sfarsitul lumii va ramane doar Rusia, iar din restul continentelor nu sa spus nimic, mai ales despre asa o portiune mare ca America de Sud. Scopul acestei creatii este unul de destabilizare, pentru ca am mai vazut pe youtube video montat in aceiasi maniera dar despre V. Putin si altii. 

Mai sunt ipoteze despre sfarsitul lumii asa ca numeroase cutremure de pamant, schimbarea polurilor pamantului, un asteroid care se va izbi de pamant, o oarecare a 10-a planeta Nibiru, invazia extraterestrilor, razboaiele mondiale cu folosirea armelor nucleare, incalzirea globala, explodarea soarelui, stingerea soarelui, aparitia unei gauri negre care ne va inghiti, si multe, multe, multe alte prostii. 

Aici as dori sa ma opresc la povestea cu planeta Nibiru. De unde naiba sa mai luat si asta, cine a nascocito?!   De ce nu pot gasi nici un fel de carti mai vechi in care sa fie scris ceva despre existenta ei, de ce in cartile vechi sovietice din care au invatat parintii mei la scoala, pe care le citeam cu interes cand eram mic nu am gasit nimic desprea Nibiru? Sigur ca din cauza ca a fost nascocita acum cativa ani in urma. 

Si as vrea sa adaug: chiar si daca vine ceva asupra noastra, si daca autoritatile tin asta in secret, si se vor salva doar cei care au bani si si-au construit buncare in munti, eu cred ca demult iesea ceva la iveala, ceva concret, doar sunt atitia oameni invatati independenti, atita astronomi care ar observa aparitia vreo unui asteroid sau ceva de genu' asta. 

In biblie, o carte care mai mult imi inspira incredere, macar ca nu sunt prea credincios scrie: "Dar despre ziua aceea si despre ceasul acela nimeni nu stie, nici ingerii din ceruri, nici Fiul, ci doar Tatal" - Marcu 13:31-32

Mai pe scurt - mai cititi din blogul meu si mai tarziu de ziua de 21.12.12, si in 2013 si pe viitorul mai indepartat, pentru ca nimic strasnic nu se va intampla timp de o singura zi. Pastrati pamantul pentru copiii nostri si copiii lor. Va doresc un sfarsit de lume asa cum a mai fost si in 2000.
Нравится

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu despre ce gandesti?