duminică, 23 decembrie 2012

I survived!!! :)

Viu si nevatamat, dupa ce am supavetuit sfarsitul lumii pe 21.12.12, acum deja este 23.12.12 si tot viu parca sunt, macar ca parca sa amanat pe azi. O sa am macar ce povesti copiilor si nepotilor mei inainte de somn. Si eu care speram ca raman viu dupa ce mor toti si liber sa-mi iau tot ce mi-am dorit pana acum de pe vitrina oricarui magazin :)

In schimb are generatia noastra un aspect interesant - sa poti sa traiesti in doua secole XX si XXI, sa traiesti in doua milenii diferite - 2 si 3, si acum deja, astrazi daca mai precis sa trecem in o noua era, din era pestilor in cea a varsatorului, sa incheiem al 13-a baktun, si sa trecem in al 14-lea. (asta am luat-o dintrun film documentar, macar ca wikipedia spune ca al 13-lea baktun sa incheiat pe 21) Straniu ca la noi nu se sarbatoreste asta ca si venirea anului nou, doar e un eveniment mai rar. De ce domnul Chirtoaca nu a pus o scena in PMAN ca sa sarbatorim asta? :)

S-a facut o mare afacere pe sfarsitul lumii, oamenii au cumparat buncare, sau refugiat in munti, sau ascuns in pestere si beciuri, au cumparat toate lumanarile disponibile, si sau aprovizionat cu alimente, baterii, chibrite, si alte chestii necesare ca sa faci fata "apocalipsei". Acum care inca mai stau ascunsi, oare ce fac? Eu mii inchipui asa peste 10 ani:

Нравится

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu despre ce gandesti?