marți, 16 octombrie 2012

Lenea

Lenea
Lenea - cea mai mare problema a mea (si nu numai).         Ea - cea care sa infipt cu ghearele in subconstientul meu si manipuleaza cu el in toata voia. Cea care mi-a pus cele mai mari piedici in viata. Cea care chiar si aici si acum ma incurca sa scriu acest text. 
Нравится
In asa momente ca acesta cand totusi ma ridic din umilitoarea inghenunchere in fata lenii imi dau seama ca ea deja sa infiltrat complet in mine, e o parte din mine, o caracteristica a mea. Am cautat raspuns candva cum sa scap de ea, cum sa ma impun sa fac ceva, raspunsul a fost simplu: "Scoalate, stinge computerul si fa ceva!". Uimitor de simplu. Uimitor de grav
Asculta-ti putin aici sa va spun ce a facut lenea din mine: A facut ca din clasele primare sa ma las de invatat, sa termin liceul cu note de pomana si sa ajung la universitate in anul cinci si sa constat ca miau ramas doar vreo patru luni pana ma examen de stat, ca nu cunosc nimic, ca am o groaza de restante, ca am ajuns pana aici doar din cauza ca achitam pana acum taxa de invatamant, si ca cel mai rau - o dezamagesc pe mama
Imi dau putere cuvintele unui prieten care mereu mi-a spus: "Bl**, asa imi vine sa te pi***sc, pentru ca stiu ca tu stii si poti mai multe!". In acelasi timp ele si ma intristeaza, pentru ca cel mai probabil ca va ramane si el dezamagit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu despre ce gandesti?